fbpx

Droga Siostro,

 

  • Odczuwasz ogólne zmęczenie i wycieńczenie fizyczne.

  • Już od rana marzysz tylko o tym, by zamknąć się w sypialni i schować się pod ciepłą kołderką.

  • Czujesz ciężar zmęczenia w karku, w odcinku lędźwiowym i w nogach.

 

  • Do tego jeszcze więcej krzyczysz na dzieci i zwyczajnie nie masz chęci bawić się z nimi. Wtedy także pojawiają się myśli, że ich nie kochasz i wkrada się do tego potworne poczucie winy…
  • Ojej, nawet mąż Cię denerwuje i nie jesteś w stanie popatrzeć na niego wzrokiem pełnym miłości i spokoju.

A tak byś chciała…

Chciałabyś już dzisiaj być kobietą, która słucha siebie, swoich potrzeb, kocha swoje ciało, ze spokojem kocha męża i dzieci.

 

 

A tak po ludzku, chciałabyś już dzisiaj odpocząć i poprawić swoje zdrowie, nie czekając na wiek emerytalny, czy na czas, kiedy wszystkie dzieci dorosną.

 

 

Nie ma sensu czekać na poważny kryzys, kiedy już tylko szpital Cię uratuje i chwilowo postawi na nogi. Już dzisiaj jest dobry czas, by zająć się swoim zdrowiem na każdym poziomie.

Wiem, z tęsknotą patrzysz na zdjęcia znajomych wygrzewających się teraz w Tajlandii i najprawdopodobniej nie masz zwyczajnie możliwości, by wyjechać jutro na wakacje tylko dla siebie. Ja też nie mogę.



Ale wymyśliłam dla siebie i dla ciebie genialne narzędzie
„Domowe sanatorium dla zmęczonej mamy”.

IMG_1849

Jest to 7-dniowy intensywny program troski o zdrowie mamy w domu. 

 

Obiecuję Ci zastrzyk energii i zdrowia na cały przednówek i wiosnę.

Napełnienie się miłością i troską, które będziesz mogła spokojnie podawać dalej swoim bliskim.

Nowe umiejętności, które pozwolą Ci łatwo i szybko codziennie dbać o swoje zdrowie.

Nowe inspiracje, abyś mogła z miłością zdrowo żywić swoją rodzinę.

Drogowskaz na ścieżkę do pięknej codzienności.

Odzyskanie cierpliwości do dzieci i nowego, miłosnego spojrzenia w kierunku męża (gwarantuję!).

By zorganizować takie domowe sanatorium dla siebie, potrzebujesz trochę się przygotować.

Mam dla Ciebie: 4 krótkie wideolekcje

1. Twoje priorytety. Jak sobie pozwolić na troskę o sobie.

2. Jak zorganizować jaglany detoks/post. Jak się wyspać.

3. Procedury w sanatorium (ziołoterapia, masaże, aromaterapia, hydroterapia itp).

4. Codzienne obowiązki – medytacja i terapia dla kobiety.

Następnie sama napiszesz Twój indywidualny idealny plan domowego sanatorium i zaczniesz go realizować. 

I to jest najprzyjemniejszy punkt programu.

 

Cześć!

Nazywam się Volha Kusmierska.

Jestem radosną Kobietą, żoną i zwyczajną Mamą. Pochodzę z pięknej Białorusi.

Zawodowo i z pasji jestem słuchającą położną i doulą. Moje codzienne życie jest napełnione kobiecością, twórczością, macierzyństwem i pracą w tematyce okołoporodowej. 

Pracowałam na sali porodowej i wspierałam w porodach w domu. Teraz najwięcej troszczę się o mamy po porodzie. Kiedy zaczęłam rodzić swoje dzieci, fizycznie, każdą komórką swojego ciała odczuwam jak czasem trudno jest słuchać siebie i swojego ciała w zabieganym świecie.

Dzisiaj widzę swoją misję – pragnę odbudować kulturę poporodową i otulić każdą mamę ciepłem, troską i miłością.

 

 Ttydzień przygotowywania się razem – 1 tydzień razem w sanatorium. 

W sumie spędzimy razem 2 najbliższe tygodnie.

Na FB w zamkniętej grupie, przez e-mail i na profilu na Instagramie – Otulić Mamę.



 

 

Tak, chcę zaplanować swój domowy sanatorium!

Wszystko po to, abyś poczuła się otulona na maksa troską, wsparciem i informacją.